Çarşamba, Mayıs 24, 2017

Aksaray Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim-Öğretime Başlayacak

Fakülte’nin kurulması, aktif hale gelmesi, çeşitli anlaşmaların imzalanması, Öğretim Elemanı alımı, dekan ataması…
Başarıyla tamamlanan tüm bu süreçlerin ardından YÖK, Aksaray kamuoyunun merakla beklediği müjdeli bir haber daha verdi. TIP Fakültesi 30 öğrenciyle eğitim-öğretime başlıyor.  



Aksaray Üniversitesi (ASÜ) Tıp Fakültesi’ne öğrenci alımını YÖK onayladı. Konuya ilişkin bir değerlendirme yapan ASÜ Rektörü Prof. Dr. Yusuf Şahin, titizlikle ve samimiyetle yönettikleri sürecin Allah’ın yardımı, siyasilerin ve idarecilerin desteği, milletin duasıyla en hayırlı şekilde ilerlediğini söyledi. 30 öğrenci alımının onaylandığını, bu öğrencilerin ilk üç yıl Konya’da bulunan Necmettin Erbakan Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde eğitim alacağını belirten Rektör Şahin, “Öğrencilerimiz Temel Bilimlere dair ilk üç yıl Necmettin Erbakan Üniversitesi’nde eğitim alacak. Bizler de bu süreç içerisinde altyapıya dair çalışmalarımızı mümkün olan en iyi seviyeye getireceğiz. Sonraki üç yıl ise öğrencilerimiz Klinik Bilimlere ilişkin eğitimlerini ASÜ’de alacaklar” dedi.



Öğretim Elemanı alımı için ilan sürecinin devam ettiğini, diğer yandan Dekanın da Haziran ayı içerisinde görevine başlamış olacağını ifade eden Şahin, “Aylardır bu sürecin en hayırlı şekilde tamamlanması için çalışıyoruz. Elbette bu, tek başına bizlerin yaptığı bir çalışma değil. Gerek siyasilerimiz, gerek hastane yöneticilerimiz, gerekse Ankara bürokrasisinden isimler bizlere çok önemli katkılar sundular. Emek veren herkese çok teşekkür ederiz” dedi.

Prof. Şahin, hedeflerinin, toplumsal karşılığı olan yatırımları şehre kazandırmak olduğunu, bu doğrultuda çalışmalara devam edeceklerini vurguladı.

Kaynak: http://www.aksaray.edu.tr

0 yorum: