Pazar, Temmuz 02, 2017

SÜTAŞ ÜRETİM OPERATÖRÜ ALIMI

Sektörünün lider markası Sütaş’ta, uzmanlardan oluşan ekibin bir parçası; sütün ve yaptığı işin iyiliğine inanan, sosyal sorumluluk bilinciyle çalışan bir ailenin üyesi olmak ister misiniz?


Aksaray Tesislerimizde "Üretim Operatörü" pozisyonunda aramıza katılmanız için başvurunuzu bekliyoruz.
  • Meslek Yüksekokulu Süt ve Süt Ürünleri, Gıda Teknolojisi, Süt Teknolojisi, Kimya, Elektrik, Makine bölümlerinden mezun,
  • Alanında en az 7 yıl deneyimi olan,
  • Analitik becerileri güçlü, sonuç odaklı ve ekip çalışmasına yatkın,
  • Askerlik görevini tamamlamış,
  • Aksaray' da ikamet eden / edebilecek.


İŞ TANIMI

  • Sütaş A.Ş.'nin hedefleri doğrultusunda, amirlerinin yönetiminde; planlanan üretimin Sütaş kalite, temizlik ve HACCP planlarına, GMP kurallarına uygun olarak gerçekleştirilmesinin sağlanması,
  • Görev alanının temizliğinin ve hijyeninin temizlik, HACCP planlarına ve GMP kurallarına uygun olarak sağlanması,
  • Görev alanındaki makine ve ekipmanlar ile ilgili arızaların giderilmesi, periyodik bakımların takip edilerek yapılması ya da yapılmasının sağlanması,
  • Sorumluluk alanı içerisinde yapılan üretim faaliyetleriyle ilgili HACCP planlarında tespit edilmiş kritik kontrol noktalarının (KKN) izlenmesi ve kayıtlarının tutulması,
  • Kalite Yönetim Sisteminin gerekliliklerinin yerine getirilmesi.

Aday Kriterleri

Tecrübe:
6 - 20 yıl tecrübeli adaylar
Eğitim Seviyesi:
Ön Lisans(Mezun)

Pozisyon Bilgileri

Firma Sektörü:
Hızlı Tüketim Malları
Departman:
Üretim / İmalat
Çalışma Şekli :
Sürekli / Tam zamanlı
Pozisyon Seviyesi:
Eleman
Personel Sayısı:
(Belirtilmemiştir)
Ülke/Şehir:

0 yorum: