Pazartesi, Eylül 10, 2018

TYP ile 80 bin personel alımı başladı!




Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, İŞKUR'un Toplum Yararına Program (TYP) kapsamında 80 bin personel alımı başvuruları başladı. Alım yapılacak personel Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) bünyesindeki okullarda istihdam edilecek. Peki hangi kadrolara alım yapılacak? Başvurular nasıl yapılacak? İşte detaylar...


TYP BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?

- Kuruma kayıtlı işsiz olmak,
- 18 yaşını tamamlamış olmak,
- Emekli, malul, dul ve yetim aylığı almıyor olmak,
- Öğrenci olmamak (açıköğretim öğrencileri hariç),
- TYP’den yararlanılmaya başlanan gün itibarıyla Sosyal Yardım Bilgi sistemi üzerinden yapılacak sorgulamada herhangi bir nakdi sosyal yardım almıyor olmak
- İş gücünün ikamet edilen şehirde olması gerekir.

Başvuru yapmak için tıklayınız 



0 yorum: